mandag 9. april 2018

Unicorn cupcapes

I dag har min datter og jeg pyntet cupcakes til min kollegas datter. Hun ble 6 år og skal feire bursdagen sin i morgen. De består av sjokolademuffins som jeg stekte i går. Min datter på 3,5 år syntes det var kjempegøy å være med å pynte (selv om jeg måtte rette litt på hennes cupcakes da hun hadde lagt seg). Med litt sølvspray og perler til slutt ble de ganske lekre, noe som ikke kommer like godt frem på bildene (da de ble tatt utpå kveldingen med dårlig lys).



Runde fjes, ører og horn ble laget flere dager i forveien av fondant: 



Min datter er i full sving med smørkremen:




Noen cupcakes ble fyllt helt med topping:




Til slutt fikk Olea pynte en sjokoladekakebunn med resten av all smørkremen. Den skal hun stolt ha med i barnehagen en av de neste dagene:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar